ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

موحدیان: حق مشهدی‌هاست که از جزئیات پروژه‌های شهر باخبر باشند | روش‌های جدید برای برقراری ارتباط با شهروندان مورد استفاده قرار گیرد

  • کد خبر: ۱۷۱۳۴۵
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
موحدیان: حق مشهدی‌هاست که از جزئیات پروژه‌های شهر باخبر باشند | روش‌های جدید برای برقراری ارتباط با شهروندان مورد استفاده قرار گیرد
رییس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: برای چندمین بار است که تذکر می‌دهم حق مردم است که بدانند مدیریت شهری قرار است چه پروژه‌هایی را آغاز کند؛ چه پروژه‌هایی در حال انجام است و این پروژه‌ها چه زمانی به پایان می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان امروز، پنجم تیر، در هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد در تالار شهر اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم روز که مطالبه شهروندان نیز هست، امنیت روانی جامعه است. از همین رو انتظار می‌رود دستگاه قضا به این موضوع ورود کند و احساس امنیت روانی را به جامعه بازگرداند.

وی اضافه کرد: پیشتر تنها روزنامه‌ها اخبار را منتشر می‌کردند، ولی امروز فضای مجازی نیز وارد زندگی مردم شده است. فضایی که در آن بعضا یکسری بی‌اخلاقی‌ها، تهمت‌ها و دروغ‌ها بیان می‌شود که اگر برخورد جدی با افراد نادانی که چنین محتوایی را منتشر می‌کنند، نشود، قطعا این موضوع گسترس پیدا خواهد کرد.

موحدیان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برای چندمین بار است که تذکر می‌دهم حق مردم است که بدانند مدیریت شهری قرار است چه پروژه‌هایی را آغاز کند؛ چه پروژه‌هایی در حال انجام است و این پروژه‌ها چه زمانی به پایان می‌رسد. این حق را از شهروندان نگیرید. شهردار جدید نیز به این موضوع توجه جدی داشته باشد و پروژه‌های عمرانی که قرار است امسال آغاز شود را به یک مطالبه عمومی تبدیل کند. این موضوع موجب افزایش تلاش‌های ما می‌شود. از همین رو تاکید می‌کنم روزشمار پروژه‌ها را مجددا در محل‌های اجرا نصب کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم استفاده از هویت بصری برای معرفی پروژه‌های شهری عنوان کرد: لازم است در این زمینه بیش از پیش فعال باشیم و از روش‌های جدید برای برقراری ارتباط با شهروندان بهره‌برداری کنیم.

موحدیان با بیان اینکه بحران آب مشهد جدی است، خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین امسال تاکنون تنها یک میلیمتر بارندگی داشته‌ایم. در حال حاضر شهرداری مشهد برای نگهداری فضای سبزی از پساب استفاده می‌کند. در کنار این لزام است شهروندان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند. اگر هر خانواده‌ای ٢٠ لیتر صرفه‌جویی در مصرف آب داشته باشد، می‌توان این دوران را پشت سر گذاشت.

وی در بخش دیگری از این جلسه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی افزود: می‌توان از شهید بهشتی به عنوان یک شهید مظلوم یاد کرد. اگر ایشان در قید حیات بود، با آن قدرت تفکر می‌توانست دستگاه قضایی را به سر منزل مقصود برساند. قوه قضاییه یکی از ارکان این نظام است و همه ما برای طلب حق به این دستگاه مراجعه می‌کنیم. البته به دلایلی خیلی از مسائل در این دستگاه نهادینه نشده است. به عنوان نمونه دستگاه قضایی مشکلات زیادی در خصوص تعداد ارباب رجوع دارد؛ بنابراین وظیفه ما این است که در راستای پیشبرد احسن امور به مجموعه قضایی کشور کمک کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام محمد باقر (ع) نیز ادامه داد: وضعیت خاصی بر دوره حیات آن امام حاکم بود و با تغییر و تحولات سیاسی همراه شد. امام محمد باقر (ع) نیز از این فرصت برای احیای سنت پیامبر (ص) استفاده کرد و یک جنبش فرهنگی بزرگ راه انداخت که فرزندش امام جعفر صادق (ع) نیز آن را ادامه داد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه ولایت تصریح کرد: انتظار می‌رود معاونت فرهنگی شهرداری مشهد مانند روز‌های ولادت امام رضا (ع) که خوش درخشید، فضا‌سازی مناسب شهری را برای گرامیداشت این دهه نیز در دستور کار خویش قرار دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->